Bir örnek reddit kalma

KGB'de "HAYATİ ACİL DURUM" adında yeni bir uygulama başlatıyorum. Bir gün herkese lazım olabilecek bir uygulama olduğundan tüm üyelerimiz bunu okusun lütfen.

2019.10.03 05:34 furkantopal KGB'de "HAYATİ ACİL DURUM" adında yeni bir uygulama başlatıyorum. Bir gün herkese lazım olabilecek bir uygulama olduğundan tüm üyelerimiz bunu okusun lütfen.

Anlatacağım bu uygulama 'gerçekten' hayat memat meselesi içeren acil durumlar için geçerlidir. KGB grubu olarak kendi içimizde mizahımızı da yapıyoruz, birbirinden başka konseptlerde şeyler de paylaşıyoruz, derdimizi de anlatıyoruz, saçmalıyoruz da, kafamıza göre kendi ortamımızda kendi özgürlüğümüzü yaşıyoruz.
Yalnız bazen hayatta her şey yolunda gitmeyebilir ve her birimiz için 'acil' durumlar oluşabilir. Ben bu grubun kurucusu ve sahibi olsam da, yönetim ekibi de bu grubun yetkilileri olsa da, bu grup KGB'yi kullanan herkesindir. Zaten reddit'in yapısının şahıstan çok topluluğu ön plana çıkaran bi yapısının olduğunu söylemiştim buraya taşınırken, önceki Facebook'taki grubumuzda ":D" diye durum girdiğimde bile 1k like gelirdi hani bi postumun tutmaması imkansızdı, burda zaten bazı postlarım siklenmiyor bile ve bu bir açıdan güzel bir şey, ortamı daha adil kılıyor. Tabi önemli bir şey yazmışsam sikleniyor o yüzden bi problem yok yani. Yani halkın kendisi ayırt ediyor onu. Ama bizim burdaki en önemli ses duyurabilme silahımız gönderiyi başa tutturabilme yetkimiz. Yani başa tutturulan gönderinin görünmemesi imkansız oluyor bu sefer, ve bu o post için imtiyaz oluşturuyor. Burdaki yetkinin gücü bu. Ve ben bu yetki gücünü de KGB halkıyla şu şekilde paylaşmak istiyorum;
Herhangi bir acil durumda, kan ihtiyacıdır, sokakta kalma vs. gibi sıkıntılı bi durumda durumunuzu anlatan bir post girin, ardından modmail'den veya özelden yönetime mesaj atın. Durumun gerçekliğinin ayırdına varıldığı anda sadece modlar tarafından verilen "HAYATİ ACİL DURUM" flairi o posta verilip, o post başa tutturulacak. Ve gerektiği kadar orda kalacak.
Bu şekilde sesinizi direkt binlerce insana duyurabilmiș olacaksınız.
Ben hayattaki en önemli faktörün şans (veya Tanrı'nın dokunuşu) olduğunu düşünen bir insan olarak dünyayı güzelleştirecek asıl mantalitenin şanslı insanların şanssız insanlara yardım etmesi olduğuna inanan bir insanım. Çünkü derin düşündüğünüzde hayata başlarken beyninizden görüşünüze kadar sahip olduğunuz hiçbir şeyi siz seçmediğiniz gibi, -ki zaten bu kısımdan sonraki her şey yine buraya bağlanarak açıklanabilir- başınıza gelenleri de siz seçmezsiniz. Dolayısıyla bunda yargılanacak, hor görülecek, utanılacak bir şey yok. Zor durumda kaldığımızda bunun utanılacak bir şey olup mahcup hissetmemizi hangi mantalite bilinçaltımıza işlediyse artık, bu mantaliteyi özel durumlar için reddetmeliyiz. O yüzden aç kaldığınızda ve hiç para bulamadığınız bir durumda vs bile bunu buraya bildirebilirsiniz, ve lütfen yapın da, yapın ki bu toplumdaki güvensizliği en azından kendi aramızda bitirip güzel kareler görelim. Umarım yalnızca biz birilerinin durumunu paylaşmıș olmakla kalmayız, aynı şekilde diğer o an için şanslı olup o zor duruma düşmeyen arkadaşlar, zor duruma düşen arkadaşımıza destek olma konusunda özverili olurlar.
Ben bizzat kendim hayatımda benzer çok şey yaşadığım ve hala da zaten zaman zaman yaşamaya devam ettiğim için böyle durumda birilerini gördüğümde bu bana dokunuyor. Geçen birisi Moda sahilde nerde sabahlanır bilen var mı sahilde otursam bıçaklanır mıyım vs gibi şeyler yazmış, altında taktik falan verdim ama bu dediğim uygulamayı yapmalıyız ki eğer orada o arkadaşa evini açabilecek yakın biri veya yoldaş olabilecek biri varsa en azından bu şekilde adam o geceyi atlatabilsin.
Şahsen bu gruptaki birçok insan bana ben zor durumdayken para yolladığı gibi, ben de makul paralar kazandığım bir dönem gruptaki öğrencilere, askerlere vs para yolladım. Bi keresinde de gruptan birinin ödevini para karşılığı yapıp, o parayı da zaten grupta dağıtmıştım. Mevzu ben şöyle yaptım, ben böyle yaptım değil. Yardımlaşmayı, dayanışmayı öğrenmemiz gerek. Sadece klavyede tuşlara basmak yardım etmek olmuyor bazen. Sözler de yardımcı olmuyor. Bazen aksiyon almak gerekiyor. Toplumun manen bitmiş gibi gözüktüğü, ekonomik olarak insanların sıkıntıda olduğu bu kaotik topraklarda en azından kendi içimizde bir şeyler yapalım ki, belki bizim bu yaptığımız başka insanlara da örnek olur.
Sözün özü, herhangi bir zor durumunuzda yazabilirsiniz buraya değerli KGB'liler. Başa tutturması bizden, elimizden ne gelirse de yaparız.
Bu uygulama an itibariyle geçerlidir ve bundan sonra da hep öyle olacak, böyle bi durum olduğunda çekinmeden bildirebilirsiniz yani. Olmamasını temenni ediyor ve bol çıldırmalı güzel günler diliyorum.
submitted by furkantopal to KGBTR [link] [comments]


Doğada hayatta kalma teknikleri: Tuzak KAHVE ÇEKİRDEĞİ PANÇO Gergili Boğma Tuzağı  Doğada Hayatta Kalma kış ve doğada Geç Kalma Genç Gel - DİYANET TV gelin-damat pozları cinema 4d ile fiziksel simulasyon.LOTO makinası. Sınıfta Kalma Geri Geliyor Hayatta Kalma: Kuş Tuzağı Yapımı BEDAVA HAYATTA KALMA OYUNU  LAST MAN STANDING

  1. Doğada hayatta kalma teknikleri: Tuzak
  2. KAHVE ÇEKİRDEĞİ PANÇO
  3. Gergili Boğma Tuzağı Doğada Hayatta Kalma
  4. kış ve doğada
  5. Geç Kalma Genç Gel - DİYANET TV
  6. gelin-damat pozları
  7. cinema 4d ile fiziksel simulasyon.LOTO makinası.
  8. Sınıfta Kalma Geri Geliyor
  9. Hayatta Kalma: Kuş Tuzağı Yapımı
  10. BEDAVA HAYATTA KALMA OYUNU LAST MAN STANDING

Bu saydığım oyunlara diğer bir örnek ise Last Man Standing . Steam üzerinden ücretsiz bir şekilde indirip oynayabileceğiniz bu oyunu elimden geldiğince sizlere anlatmaya çalıştım ... ÖrgÜ tasarim eĞİtmenİ sİbel kavaklioĞlu anlatiyor hirka gİbİ gÖrÜnsede model muhteŞem bİr panÇo. ŞİŞle ÖrÜlen bu modelde İp tercİhİnİz sİze kalmiŞ ancak sevg... Pergel, bir örnek olarak başka okullarda da yapılır mı diye çağrı yaptım. Pergel'den sonra 17 bin okulumuzda, çocuklar, öğretmenler hep beraber hayvan beslemeye başladılar. Geç Kalma Genç Gel - DİYANET TV 'Cami ve Gençlik' Kamu Spotu. ... Kanımızı Donduracak Bir Örnek - Nureddin Yıldız - Duration: 6:01. Nurettin Yıldız 216,163 views. cinema 4d programı fizik motoruna dair dersler öncesi örnek olması açısından geçenyıldan kalma bir çalışmamı gösteriyorum bu videoda.herşey fiziksel olarak simule edilmekte ve ... Hayatta kalma setimiz ile yapabileceklerimizi denemeye devam ediyoruz. Sırda tuzaklar var. ... Gergili Boğma Tuzaklardan Bir Örnek - Duration: 19:12. WildPeace Survival&Bushcraft Academy 50,546 ... fotoğrafçılıktan kalma bir merak. This bride thought her first dance was ruined… you won’t believe what happened next: - Duration: 5:35. Selective Sound Entertainment Recommended for you Doğada hayatta kalmanın önemli kurallarından biri de yiyecek bulmaktır.Yiyeceğiinizi doğadan temin etmenin ise birçok yolu mevcuttur.Önemli yöntemlerden biri... Tuzak video çekiminden sonra yaban hayata zarar vermeyecek şekilde kaldırılmıştır. Soğuk Bir Kış Günü Dağda Hayatta Kalma - Duration: 14:48. ... Barınak Tekniklerinden Bir Örnek - Duration: 8:56. WildPeace Survival&Bushcraft Academy 8,560 views. 8:56.